вхід  |  реєстрація  |  техпідтримка  |  довідник

Техпідтримка

Технічна підтримка користувачів доступна цілодобово. Ми докладемо усіх зусиль, щоб відповісти на ваше запитання якомога швидше, однак деякі питання потребують участі декількох спеціалістів, тому їх розгляд може зайняти до трьох діб. Очікуйте гарантованої відповіді протягом 24-х годин.

Мі підготували довідник по роботі з доменами та хостингом, в которому Ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання з налаштування доменів та хостингу - реєстрацію та подовження доменів, трансфер доменів, передачу доменів іншій особі, а також налаштування FTP, DNS та SSL-сертифікатів.

Як змінити DNS-сервери для домену?

Як вказати IP-адресу мого хостингу?

Домен зареєстровано, але мій сайт не працює.

Домену подовжено, але мій сайт не працює.

Яка IP-адреса мого хостинг-сервера? Як залити файли на FTP?

Як створити базу даних? PHPMyAdmin не підключається.

Версія PHP не така, як мені потрібно.

Як отримати код трансферу (AUTH-код) мого домену?



Запити в техпідтримку


Для роботи з техпідтримкою увійдіть в Персональный Рахунок .REDO, введіть номер запиту і пароль або створіть новий запит.

Для пошуку раніше створеного запиту, введіть номер запиту та тимчасовий пароль:




Приватне підприємство "РУЛЕЗ"
03110, м. Київ, вул. Преображенська, 23, оф. 301
redo.com.ua, support@redo.com.ua

тел. +38 (044) 361-1285, тел. +38 (094) 925-8285

Сервісна угода про порядок надання послуг

Політика конфіденційності та збір персональних даних